Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8669
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКотєнєва, І. С.-
dc.contributor.authorВовк, С. В.-
dc.date.accessioned2021-11-15T18:56:59Z-
dc.date.available2021-11-15T18:56:59Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8669-
dc.descriptionКотєнєва І. С. Про результати констатувального експерименту щодо готовності майбутніх учителів до дидактичного проєктування / І. С. Котєнєва, С. В. Вовк // The world of science and innovation : The 8th International scientific and practical conference (March 10-12, 2021). - London, United Kingdom : Cognum Publishing House. 2021. - Рр 356-366.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто дидактичне проєктування як педагогічний феномен та складову професійної компетентності майбутнього вчителя. Наведено результати проведеного констатувального експерименту, які виявили характерні недоліки в знаннях майбутніх учителів щодо змісту (когнітивна складова) та організаціїuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleПро результати констатувального експерименту щодо готовності майбутніх учителів до дидактичного проєктуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вовк Сергій Володимирович

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021.pdf287.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.