Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8657
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасиньова, Н. С.-
dc.date.accessioned2021-11-10T21:12:25Z-
dc.date.available2021-11-10T21:12:25Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.otherУДК 378.014.6:005.642.4(477)„197/200”-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8657-
dc.descriptionВасиньова Н. С. Критерії аналізу й оцінки розвитку теорії управління вищими навчальними закладами в Україні (остання чверть ХХ початок ХХІ століття) / Н. С. Васиньова // Створення системи управління якістю адміністративних, соціальних та освітніх послуг : теорія та практика : матеріали наук.-практ. конф. (18 квіт. 2013 р., м. Луганськ) : у 2 т. / ред. кол.: О. М. Клімочкіна, Є. М. Хриков, О. І. Кравченко. – Луганськ, 2013. – Т. 2. - [б/с].uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст понять „розвиток”, „критерії” й „показники”. Проаналізовано праці науковців, в яких виокремлено критерії з аналізу розвитку освіти, педагогічної думки та теорії. На основі цього аналізу запропоновано комплекс критеріїв й показників для аналізу та оцінки розвитку теорії управління вищими навчальними закладами в Україні в зазначений період.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleКритерії аналізу й оцінки розвитку теорії Управління вищими навчальними закладами в Україні (остання чверть XX початок XХІ століття)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Васиньова Надія Сергіївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vazin201.pdf353.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.