Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8540
Title: Структурні компоненти системи педагогічних задач контекстної спрямованості
Other Titles: Structural components of the system of pedagogical tasks of context orientation
Authors: Дудник, О. М.
Keywords: професійна підготовка
початкова школа
майбутні вчителі
педагогіка
Issue Date: 2019
Abstract: Стаття присвячена одній із актуальних проблем – професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи у контексті викликів сьогодення. Зокрема, розкривається необхідність дослідження педагогічних задач контекстної спрямованості як синтезу концептуальних ідей контекстного та задачного навчання з позиції системного підходу. Основна увага зосереджується на характеристиці структурних компонентів системи педагогічних задач контекстної спрямованості. Зазначається, що цільовий компонент складають результативна (формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи) та процесуальна (моделювання у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи сукупності педагогічних задач контекстної спрямованості) мета; концептуальний – наукові підходи (системний, задачний, діяльнісний, суб’єктний, компетентнісний, контекстний, рефлексивний) і принципи (системності, компетентнісної орієнтації, контекстуалізації, задачної насиченості, діяльнісної орієнтації, суб’єктної спрямованості, рефлексивної орієнтації); змістовий – видове (мотиваційно-формувальні, смислоутворювальні, когнітивно-формувальні, суб’єктно-формувальні, рефлексивно-формувальні, перцептивно-формувальні та комунікативно-формувальні задачі) та типове розмаїття педагогічних задач контекстної спрямованості; процесуальний – етапи впровадження системи педагогічних задач контекстної спрямованості в освітній процес ЗВО та педагогічний інструментарій їх розв’язання; результативний – сформованість професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи як єдності мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційно-діяльнісного та рефлексивного компонентів. Наголошується, що зміст і динаміка впровадження зазначеної системи відповідає обґрунтованим А. Вербицьким формам організації діяльності та моделям навчання.
Description: Дудник О. М. Структурні компоненти системи педагогічних задач контекстної спрямованості / О. М. Дудник // Інноваційна педагогіка : наук. журн. - 2019. - Вип. 18. Т. 1. - С. 145-149.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8540
Appears in Collections:Дудник Оксана Миколаївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019-1.pdf389.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.