Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8464
Title: | Формування готовності до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобом фреймової технології |
Other Titles: | дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук |
Authors: | Зозуля, О. В. |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | На основі аналізу наукової літератури здійснено цілісний науковий аналіз стану дослідження проблеми формування готовності до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобом фреймової технології, визначено поняттєво-категорійний апарат дисертаційної праці; розкрито сутність і структурні компоненти готовності до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти; окреслено специфіку застосування фреймової технології у формуванні готовності до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти; розроблено критеріально-діагностичний апарат роботи; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність методики формування готовності до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобом фреймової технології. |
Description: | Зозуля О. В. Формування готовності до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобом фреймової технології : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня кандидата пед. наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Оксана Вікторівна Зозуля ; наук. кер. Христина Андріївна Шапаренко ; ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». - Старобільськ, 2021. - 321 с. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/8464 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zozoolia.pdf | 4.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.