Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8416
Title: Формування готовності до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобом фреймової технології
Other Titles: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд. педагогічних наук
Authors: Зозуля, О. В.
Keywords: майбутні вихователі
заклади дошкільної освіти
навчально-пізнавальна діяльність
Issue Date: 2021
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: На основі аналізу наукової літератури здійснено цілісний науковий аналіз стану дослідження проблеми формування готовності до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобом фреймової технології, визначено поняттєво-категорійний апарат дисертаційної праці; розкрито сутність і структурні компоненти готовності до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти; окреслено специфіку застосування фреймової технології у формуванні готовності до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти; розроблено критеріально-діагностичний апарат роботи; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність методики формування готовності до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобом фреймової технології.
Description: Зозуля О. В. Формування готовності до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобом фреймової технології : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня кандидата пед. наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / О. В. Зозуля ; ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». - Старобільськ, 2021. - 21 с.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8416
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zozoolia.pdf416.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.