Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8416
Title: | Формування готовності до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобом фреймової технології |
Other Titles: | Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд. педагогічних наук |
Authors: | Зозуля, О. В. |
Keywords: | майбутні вихователі заклади дошкільної освіти навчально-пізнавальна діяльність |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | На основі аналізу наукової літератури здійснено цілісний науковий аналіз стану дослідження проблеми формування готовності до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобом фреймової технології, визначено поняттєво-категорійний апарат дисертаційної праці; розкрито сутність і структурні компоненти готовності до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти; окреслено специфіку застосування фреймової технології у формуванні готовності до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти; розроблено критеріально-діагностичний апарат роботи; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність методики формування готовності до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобом фреймової технології. |
Description: | Зозуля О. В. Формування готовності до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобом фреймової технології : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня кандидата пед. наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / О. В. Зозуля ; ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». - Старобільськ, 2021. - 21 с. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/8416 |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zozoolia.pdf | 416.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.