Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8399
Title: | Дискусійний метод у формуванні професійної готовності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників |
Authors: | Ларіонова, Н.Б. |
Keywords: | дискусійний метод професійна готовність соціальний педагог соціальний працівник |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті обґрунтовано місце дискусійного методу у формуванні професійної готовності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників. Охарактеризовано його сутнісні особливості в організації формування професійної готовності на засадах особистісноорієнтованого, синергетичного і системного наукових підходів. Доведено, що дискусійний метод сприяє формуванню суб’єктності студента через засвоєння цілісної структури професійної діяльності (контекст з множинністю складових, предметний і соціальний зміст), забезпечує діалогово-діяльнісну форму і фасилітативну спрямованість управління, які максимально стимулюють навчально-професійну активність студента на основі сприяння й співробітництва з гарантованим отриманням якісного внутрішнього освітнього продукту. Розкрито потенціал дискусійного методу як поліфункціонального засобу формування ціннісно-смислового, операційного і рефлексивного компонентів професійної готовності. |
Description: | Ларіонова Н. Б. Дискусійний метод у формуванні професійної готовності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників / Н.Б.Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 1 (298), лютий. - Ч. 2. – С.35-42. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/8399 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.