Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8375
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ленська, С.В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T05:34:25Z | - |
dc.date.available | 2021-06-25T05:34:25Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.other | УДК 821.111-32+821.161.2-32 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8375 | - |
dc.description | Ленська С. В. Імпресіоністична поетика новел В. Вулф „Королівський сад” та М. Коцюбинського „Intermezzo” / С.В.Ленська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2021. - № 3 (341),квітень.- С. 114-124. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті здійснено порівняльний аналіз двох зразків модерністської новелістики початку ХХ століття – британської письменниці В. Вулф „Королівський сад” й українського митця М. Коцюбинського „Intermezzo”. Такий компаративне дослідження здійснено вперше. Вірджінія Вулф пов’язується дослідниками із літературою „потоку свідомості”, але в новелі „Королівський сад” спостерігаємо ознаки імпресіоністської поетики. „Intermezzo” М. Коцюбинського традиційно розглядається як зразок імпресіонізму. В обох текстах оповідь ведеться від першої особи, присутні елементи „потоку свідомості”; репрезентована протилежність соціального і природного світів. Оповідачі в обох творах насолоджуються спогляданням природи. В англійському творі наявна фрагментарна композиція, яка поєднує розрізнені, не пов’язані між собою епізоди. В українському тексті спостерігаємо внутрішню еволюцію головного героя-оповідача, який внутрішньо відроджується на лоні природи, сповнюється нових сил. Відмінності між творами: Вірджинія Вулф зображує кількох відвідувачів лондонських Королівських садів, не знайомих між собою, Коцюбинський створює автобіографічний образ письменника, який відроджується під впливом природи. В обох творах важливу роль відіграють звукові, зорові, дотикові образи, зокрема образи квітів, равлика (В. Вулф), літніх полів, сонця, жайворонків, трьох білих вівчарок (М. Коцюбинський). Обидва твори є зразками психологічної, настроєвої модерністської новели. Їх порівняльний аналіз дозволяє зіставити український літературний процес зі світовими тенденціями. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | імпресіоністична поетика | uk_UA |
dc.subject | живописні образи | uk_UA |
dc.subject | фрагментарна композиція | uk_UA |
dc.subject | зорові, звукові, дотикові образи | uk_UA |
dc.title | Імпресіоністична поетика новел В. Вулф „Королівський сад” та М. Коцюбинського „Intermezzo” | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14. Lenska.pdf | 624.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.