Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8335
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтепаненко, В. І.-
dc.date.accessioned2021-06-22T10:09:54Z-
dc.date.available2021-06-22T10:09:54Z-
dc.date.issued2020-02-
dc.identifier.issnУДК 37.013.42:316.624-056.45-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8335-
dc.descriptionСтепаненко В. І. Креатизація середовища у профілактиці поведінкових девіацій обдарованих учнів / В.І.Степаненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.2 - С.274-281uk_UA
dc.description.abstractУ статті креатизація середовища розглядається як один з аспектів профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів, що надає обдарованому учню можливість усвідомити власну індивідуальність і конструктивно реалізувати свою унікальну природу, яка виступає рушійною силою для розвитку багатьох суспільних процесів. Зазначено, що креатизації середовища можна досягти за допомогою використання різних видів арт-технологій, організації змістовного дозвілля, налагодження сприятливої соціально-психологічної атмосфери в учнівському і сімейному середовищах. Розкрито потенціал дозвілля, який полягає у тому, що воно найповніше й найяскравіше розкриває можливості і потреби, інтереси і прагнення обдарованого учня, сприяє налагодженню його взаємовідносин з батьками й однолітками. Звернено увагу на необхідності застосування таких підходів – системного, особистісного, вікового, діяльнісного, інтегративного, ресурсного та ін.; заходів, форм і методів – колективні рухові ігри, класні години, ігрові програми, індивідуальні консультації батьків обдарованих учнів, загальні рекомендації на батьківських зборах щодо організації сімейного дозвілля, формування певних сімейних традицій, спільна участь обдарованих учнів і батьків у шкільних і позашкільних заходах тощо під час креатизації середовища у профілактиці поведінкових девіацій обдарованих учнів. Розкрито особливості залучення інтелектуально і творчо обдарованих учнів до різних дозвіллєвих профілактичних заходів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectобдарованій ученьuk_UA
dc.subjectдевіантна поведінкаuk_UA
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UA
dc.titleКреатизація середовища у профілактиці поведінкових девіацій обдарованих учнівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Степаненко Вікторія Іванівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf233.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.