Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8335
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Степаненко, В. І. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-22T10:09:54Z | - |
dc.date.available | 2021-06-22T10:09:54Z | - |
dc.date.issued | 2020-02 | - |
dc.identifier.issn | УДК 37.013.42:316.624-056.45 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8335 | - |
dc.description | Степаненко В. І. Креатизація середовища у профілактиці поведінкових девіацій обдарованих учнів / В.І.Степаненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.2 - С.274-281 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті креатизація середовища розглядається як один з аспектів профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів, що надає обдарованому учню можливість усвідомити власну індивідуальність і конструктивно реалізувати свою унікальну природу, яка виступає рушійною силою для розвитку багатьох суспільних процесів. Зазначено, що креатизації середовища можна досягти за допомогою використання різних видів арт-технологій, організації змістовного дозвілля, налагодження сприятливої соціально-психологічної атмосфери в учнівському і сімейному середовищах. Розкрито потенціал дозвілля, який полягає у тому, що воно найповніше й найяскравіше розкриває можливості і потреби, інтереси і прагнення обдарованого учня, сприяє налагодженню його взаємовідносин з батьками й однолітками. Звернено увагу на необхідності застосування таких підходів – системного, особистісного, вікового, діяльнісного, інтегративного, ресурсного та ін.; заходів, форм і методів – колективні рухові ігри, класні години, ігрові програми, індивідуальні консультації батьків обдарованих учнів, загальні рекомендації на батьківських зборах щодо організації сімейного дозвілля, формування певних сімейних традицій, спільна участь обдарованих учнів і батьків у шкільних і позашкільних заходах тощо під час креатизації середовища у профілактиці поведінкових девіацій обдарованих учнів. Розкрито особливості залучення інтелектуально і творчо обдарованих учнів до різних дозвіллєвих профілактичних заходів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | - |
dc.subject | обдарованій учень | uk_UA |
dc.subject | девіантна поведінка | uk_UA |
dc.subject | заклад загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.title | Креатизація середовища у профілактиці поведінкових девіацій обдарованих учнів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Степаненко Вікторія Іванівна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.