Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/833
Title: | Формування ціннісних орієнтацій студентів у процесі виховної роботи вищого технічного навчального закладу |
Other Titles: | дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук |
Authors: | Золотарьова, О. В. |
Keywords: | студенти виховання вищі навчальні заклади виховна робота цінності |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" |
Abstract: | У дисертації представлено науково-методичне обґрунтування проблеми формування ціннісних орієнтацій студентів у процесі виховної роботи вищого технічного навчального закладу. Визначено ступінь дослідження проблеми формування ціннісних орієнтацій у філософській, психологічній та педагогічній літературі; виявлено сутність, структуру й особливості формування ціннісних орієнтацій студентів у процесі виховної роботи вищого технічного навчального закладу; визначено критерії, показники та рівні сформованості ціннісних орієнтацій студентів. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій студентів у процесі виховної роботи вищого технічного навчального закладу. Здійснено аналіз ефективності впровадження визначених педагогічних умов за чотирма критеріями – мoтивaцiйним, когнітивним, діяльнісним, рефлексивним. |
Description: | Золотарьова О. В. Формування ціннісних орієнтацій студентів у процесі виховної роботи вищого технічного навчального закладу : дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.07 – теорія і методика виховання / О. В. Золотарьова ; наук. кер. В. І. Сипченко ; ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет". – Слов`янськ, 2016. - 269 с. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/833 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zolotariova_dis.pdf | 2.2 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.