Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8303
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧеботарьов, Є. В.
dc.date.accessioned2021-06-15T12:44:08Z
dc.date.available2021-06-15T12:44:08Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherУДК 005.72:339.92(477)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8303
dc.descriptionЧеботарьов Є. В. Національна ділова культура України і профіль українського маркетолога / Є. В. Чеботарьов // Економічний вісник Донбасу : наук. журн / Гол. ред. Н. В. Трушкіна - 2021. - №1 (63). – С. 78-83.uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено спробу розгляду проблеми, яка ще не стала предметом системних розробок у вітчизняній та зарубіжній науці, – аналізу профіля українського маркетолога. Дана проблема досліджується на під- ґрунті висунутого нового методологічного підходу: визнання детермінованості профіля маркетолога певної країни (як і в цілому – профіля підприємця) змістом і особливостями національної ділової культури даної країни. Висунутий підхід логічно зумовив необхідність компаративного аналізу національної ділової культури України. Такий аналіз проведено з використанням відповідних параметрів-вимірювачів сучасної економічної компаративістики («дистанція влади», «індивідуалізм», «маскулінність», «уникнення невизначеності», «довготермінова орієнтація», «індульгенція») у порівнянні з країнами західної та центральносхідної Європи та Південного Сходу. Ідентифіковано унікальність національної ділової культури України, яка полягає в її мультикультурності: в органічному по- єднанні західного (англо-саксонського) та східного (південно-східного) підприємництва; в особливій повазі до інших релігій і конфесій. Виокремлено характерні риси профіля українського маркетолога (вони, як і риси профіля підприємця будь-якої країни у всі часи, містять і позитивні, і негативні властивості). Український маркетолог: як правило, є усуненим від прийняття принципових рішень, що «підштовхує» його до кроків «партизанського маркетингу»; він більш схильний до колективних форм діяльності (але з прихованими амбітними індивідуальними рисами); у фаховій діяльності розуміє цінність життя і багатства для вітчизняного споживача і споживчої поведінки як такої; відчуває внутрішній дискомфорт в умовах невизначеності та особливої ризиковості; перевагою українського маркетолога є діяльність у галузях з довготерміновим обігом капіталу та у сфері комплексних маркетингових досліджень; вітчизняний маркетолог певною мірою ще зберіг властивості соціальної орієнтації у бізнесі (але домінантою його підприємницької свідомості є негативні очікування).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпрофіль маркетологаuk_UA
dc.subjectекономічна компаративістикаuk_UA
dc.subjectнаціональна ділова культураuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.titleНаціональна ділова культура України і профіль українського маркетологаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
08-Chebotarov.pdf228.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.