Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/821
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧернецька, Ю. І.-
dc.date.accessioned2016-05-31T20:29:25Z-
dc.date.available2016-05-31T20:29:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.other378.013.42:369.223.24-056.83-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/821-
dc.descriptionЧернецька Ю. І. Теорія і практика соціально-педагогічної роботи з ресоціалізації наркозалежних в умовах реабілітаційних центрів : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. токт. пед. наук : 13.00.05 – соціальна педагогіка / Ю. І. Чернецька ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2016. - 46 с.uk_UA
dc.description.abstractУ дисертації репрезентовано цілісне й системне дослідження теоретичних засад і представлено шляхи практичного розв’язання проблеми соціально-педагогічної роботи з ресоціалізації наркозалежних в умовах реабілітаційних центрів. Проаналізовано проблему соціально-педагогічної роботи з ресоціалізації наркозалежних у сучасній науці як педагогічний феномен. Розкрито історичні передумови становлення та розвитку соціально-педагогічної роботи з наркозалежними. Проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід роботи з ресоціалізації наркозалежних. Розроблено понятійно-категоріальний апарат дослідження, уточнено сутність і структуру процесу ресоціалізації наркозалежних. Схарактеризовано діяльність реабілі-таційних центрів як осередків соціально-педагогічної роботи з ресоціалізації. Розкрито теоретичні засади соціально-педагогічної роботи з ресоціалізації наркозалежних в умовах реабілітаційних центрів із застосуванням низки методологічних підходів. Ресоціалізацію наркоза-лежних розкрито як процес відновлення, збереження й розвитку соціально корисних зв’язків із соціальним середовищем, формування в них нових соціально схвалених моделей поведінки, норм і цінностей, позитивного соціального досвіду й суб’єктності з метою повноцінного функціонування в суспільстві. Структурними складниками процесу ресоціалізації нарко-залежних визначено реабілітацію, соціальну адаптацію та інтеграцію в суспільство, що в сукупності створюють умови для повторного їх входження в соціальне середовище. Збагачене середовище ресоціалізації розглянуто як сукупність умов для підвищення ефективності повторного входження наркозалежних у суспільство. Обґрунтовано систему соціально-педагогічної роботи з ресоціалізації наркозалежних в умовах реабілітаційних центрів, визначено та змістовно розроблено компоненти системи (цільовий, змістовий, технологічний, об’єкт- суб’єктний, середовищний). Експериментально доведено ефективність системи соціально-педагогічної роботи з ресоціалізації наркозалежних в умовах реабілітаційних центрів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічна роботаuk_UA
dc.subjectреабілітаційні центриuk_UA
dc.subjectресоціалізаціяuk_UA
dc.subjectсоціальний педагогuk_UA
dc.subjectнаркозалежніuk_UA
dc.titleТеорія і практика соціально-педагогічної роботи з ресоціалізації наркозалежних в умовах реабілітаційних центрівuk_UA
dc.title.alternativeавтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наукuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chernechka.PDF1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.