Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8207
Title: | Формування світоглядних орієнтацій майбутніх учителів в умовах отримання неформальної мистецької освіти |
Authors: | Сулаєва, Н.В. |
Keywords: | формування соціальних орієнтацій неформальна мистецька освіта |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті висвітлюються основні аспекти збагачення формальної освіти майбутніх вихователів, учителів, психологів, соціальних працівників неформальною мистецькою освітою з метою підвищення рівня осмислення студентами вищих педагогічних навчальних закладів свого місця й ролі в процесі виховання молодого покоління, усвідомлення прав і обов’язків, розуміння правильності вибору форм і методів впливу на формування вихованців і учнів та власне становлення світоглядних орієнтацій майбутніх фахівців. Наголошується на тому, що важливою умовою для досягнення такої мети є створення відповідного освітньо-виховного середовища вищого педагогічного навчального закладу, яке може передбачати конвергентне поєднання формальної освіти майбутніх фахівців з неформальною мистецькою освітою в художньо-творчих колективах. Підкреслюється, що ефективність впливу неформальної мистецької освіти на рівень світоглядних орієнтацій студентів визначається її метою, завданнями, функціями, а також методологічними орієнтирами - парадигмами. Робиться висновок, що неформальна мистецька освіта в конвергентному поєднанні з формальною освітою сприяє професійному становленню майбутніх учителів з високим рівнем світоглядних орієнтацій. |
Description: | Сулаєва Н. В. Формування світоглядних орієнтацій майбутніх учителів в умовах отримання неформальної мистецької освіти / Н.В.Сулаєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. – С.231-237. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/8207 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.