Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8207
Title: Формування світоглядних орієнтацій майбутніх учителів в умовах отримання неформальної мистецької освіти
Authors: Сулаєва, Н.В.
Keywords: формування соціальних орієнтацій
неформальна мистецька освіта
Issue Date: 2016
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті висвітлюються основні аспекти збагачення формальної освіти майбутніх вихователів, учителів, психологів, соціальних працівників неформальною мистецькою освітою з метою підвищення рівня осмислення студентами вищих педагогічних навчальних закладів свого місця й ролі в процесі виховання молодого покоління, усвідомлення прав і обов’язків, розуміння правильності вибору форм і методів впливу на формування вихованців і учнів та власне становлення світоглядних орієнтацій майбутніх фахівців. Наголошується на тому, що важливою умовою для досягнення такої мети є створення відповідного освітньо-виховного середовища вищого педагогічного навчального закладу, яке може передбачати конвергентне поєднання формальної освіти майбутніх фахівців з неформальною мистецькою освітою в художньо-творчих колективах. Підкреслюється, що ефективність впливу неформальної мистецької освіти на рівень світоглядних орієнтацій студентів визначається її метою, завданнями, функціями, а також методологічними орієнтирами - парадигмами. Робиться висновок, що неформальна мистецька освіта в конвергентному поєднанні з формальною освітою сприяє професійному становленню майбутніх учителів з високим рівнем світоглядних орієнтацій.
Description: Сулаєва Н. В. Формування світоглядних орієнтацій майбутніх учителів в умовах отримання неформальної мистецької освіти / Н.В.Сулаєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. – С.231-237.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8207
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27.pdf203.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.