Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8179
Title: | Професійна підготовка учителів початкової школи в контексті освітніх реформ |
Authors: | Бадер, С.О. |
Keywords: | освітні реформи педагогічна компетентність учителя початкових класів ключові компетенції педагогіка партнерства |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів початкових класів у контексті сучасних освітніх реформ. Охарактеризовано ключові трансформації, що торкнулися початкової ланки освіти, зокрема у системі оцінювання досягнень учнів, в освітніх програмах тощо. Визначено та охарактеризовано ключові компетенції та уміння, якими має володіти сучасний учитель початкової ланки освіти, зокрема: уміння у повній мірі реалізовувати особистісно орієнтовану модель освіти, уміння мотивувати учнів до навчання, рефлексивна компетенція, комунікативна компетенція, громадянська компетенція, медіа-компетенція, уміння навчатися упродовж життя. Зроблено акцент на переорієнтації позиції учителя в освітньому процесі початкової школи у бік педагогіки партнерства. |
Description: | Бадер С. О. Професійна підготовка учителів початкової школи в контексті освітніх реформ / С.О.Бадер // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. – 197-203. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/8179 |
Appears in Collections: | Бадер Світлана Олександрівна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.