Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8178
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБадер, С.О.-
dc.date.accessioned2021-05-31T09:09:36Z-
dc.date.available2021-05-31T09:09:36Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК 371.13+373.3-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8178-
dc.descriptionБадер С. О. Професійна підготовка учителів початкової школи в контексті освітніх реформ / С.О.Бадер // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. –197-203.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів початкових класів у контексті сучасних освітніх реформ. Охарактеризовано ключові трансформації, що торкнулися початкової ланки освіти, зокрема у системі оцінювання досягнень учнів, в освітніх програмах тощо. Визначено та охарактеризовано ключові компетенції та уміння, якими має володіти сучасний учитель початкової ланки освіти, зокрема: уміння у повній мірі реалізовувати особистісно орієнтовану модель освіти, уміння мотивувати учнів до навчання, рефлексивна компетенція, комунікативна компетенція, громадянська компетенція, медіа-компетенція, уміння навчатися упродовж життя. Зроблено акцент на переорієнтації позиції учителя в освітньому процесі початкової школи у бік педагогіки партнерства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectосвітні реформиuk_UA
dc.subjectпедагогічна компетентність учителя початкових класівuk_UA
dc.subjectключові компетенціїuk_UA
dc.subjectпедагогіка партнерстваuk_UA
dc.titleПрофесійна підготовка учителів початкової школи в контексті освітніх реформuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf300.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.