Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8161
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Максимовська, Н.О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-28T08:35:17Z | - |
dc.date.available | 2021-05-28T08:35:17Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.other | УДК 061.66.37 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8161 | - |
dc.description | Максимовська Н. О. Педагогічний консалтинг як фактор оптимізації освітнього процесу закладу вищої освіти в умовах інформаційного суспільства / Н.О.Максимовська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. – С.79-86. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається консалтингова діяльність як один з механізмів вдосконалення освітнього процесу вищого навчального закладу, який в умовах інформаційно-глобалізаційних трансформацій сприяє оптимізації педагогічного процесу. Консалтинг розуміється як вид інтелектуальної діяльності, основне завдання якої полягає в аналізі, обгрунтуванні перспектив розвитку і використанні інновацій в певній сфері життєдіяльності. Діалектика педагогічного консалтингу в освіті виявляється у здійсненні послуг консалтингового характеру різним організаціям та групам населення, водночас педагогічні працівники освітньої сфери можуть бути споживачами консалтингу у галузі професійного зростання та особистісного розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | - |
dc.subject | педагогічний консалтинг | uk_UA |
dc.subject | інформаційне суспільство | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | студентська молодь | uk_UA |
dc.title | Педагогічний консалтинг як фактор оптимізації освітнього процесу закладу вищої освіти в умовах інформаційного суспільства | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.