Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8161
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаксимовська, Н.О.-
dc.date.accessioned2021-05-28T08:35:17Z-
dc.date.available2021-05-28T08:35:17Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК 061.66.37-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8161-
dc.descriptionМаксимовська Н. О. Педагогічний консалтинг як фактор оптимізації освітнього процесу закладу вищої освіти в умовах інформаційного суспільства / Н.О.Максимовська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. – С.79-86.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається консалтингова діяльність як один з механізмів вдосконалення освітнього процесу вищого навчального закладу, який в умовах інформаційно-глобалізаційних трансформацій сприяє оптимізації педагогічного процесу. Консалтинг розуміється як вид інтелектуальної діяльності, основне завдання якої полягає в аналізі, обгрунтуванні перспектив розвитку і використанні інновацій в певній сфері життєдіяльності. Діалектика педагогічного консалтингу в освіті виявляється у здійсненні послуг консалтингового характеру різним організаціям та групам населення, водночас педагогічні працівники освітньої сфери можуть бути споживачами консалтингу у галузі професійного зростання та особистісного розвитку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectпедагогічний консалтингuk_UA
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.titleПедагогічний консалтинг як фактор оптимізації освітнього процесу закладу вищої освіти в умовах інформаційного суспільстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf212.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.