Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8116
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуцол, А.В.-
dc.date.accessioned2021-05-25T05:35:52Z-
dc.date.available2021-05-25T05:35:52Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК 37.014.53 (477)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8116-
dc.descriptionГуцол А. В. Проблеми та перспективи розвитку гендерної освіти в Україні / А.В.Гуцол // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300),квітень. - Ч. 2. – 172-176.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність гендерної освіти як соціокультурного феномену, що містить в собі як здобуття гендерних знань, умінь, навичок, так і систему закладів, установ, відділів, які сприяють цьому. Визначено основні проблемні моменти, які гальмують швидкий розвиток гендерної освіти, серед яких — протиріччя між вимогами суспільства щодо запровадження гендерної освіти і недостатньою розробленістю теоретичних і практичних засад, необхідність вдосконалення гендерної освіти у системі освіти Українита обмеженість інформації про можливі шляхи її розвитку, наявності ефективного досвіду організації гендерної освіти за кордоном та недостатнім його аналізом та осмисленням.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectгендерuk_UA
dc.subjectгендерна освітаuk_UA
dc.subjectсистема освітиuk_UA
dc.subjectсуспільствоuk_UA
dc.subjectстатьuk_UA
dc.subjectсоціостатевий аспектuk_UA
dc.subjectеголітарна свідомістьuk_UA
dc.subjectсоціальна рольuk_UA
dc.subjectсамоідентифікаціяuk_UA
dc.titleПроблеми та перспективи розвитку гендерної освіти в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Гуцол Алла Володимирівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hutsol.pdf197.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.