Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8112
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовстуха, О.М.-
dc.date.accessioned2021-05-24T13:09:23Z-
dc.date.available2021-05-24T13:09:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherУДК 159.922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8112-
dc.descriptionТовстуха О. М. Форми психолого-педагогічної допомоги дітям, які перебувають у травмуючих ситуаціях / О.М.Товстуха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки / Відп. за вип. О. Л. Караман, Я. І. Юрків - 2020. - №7 (338). – С.204-210.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено психологічні особливості дітей, які перебувають у травмуючих, основні проблеми, які можуть спостерігатися у дітей в цих ситуаціях. із таких сімей, розглянуто історію надання психолого-педагогічної допомоги в подібних ситуаціях. Під час написання наукової роботи зазначено, що до категорії дітей, які перебувають у кризових ситуаціях відносяться наступні: діти позбавлені батьківського піклування, діти, які мають аморальні звички, діти, які мають певні фобії (страх засипання, небажання перебувати без батьків, тривоги, пов’язані з нерозумінням смерті, негативізмом, деліквентна поведінка). Визначено організаційні та змістовні аспекти надання соціально-психологічної допомоги дітям, які перебувають у травмуючих ситуаціях.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectтравмуюча ситуаціяuk_UA
dc.subjectкризаuk_UA
dc.subjectпсихологічна допомога в кризіuk_UA
dc.subjectтравматична кризаuk_UA
dc.titleФорми психолого-педагогічної допомоги дітям, які перебувають у травмуючих ситуаціяхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19. Tovstukha.pdf438.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.