Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8108
Title: | Упровадження технології соціально-професійного самовизначення старшокласників в умовах сільського закладу загальної середньої освіти |
Authors: | Отрощенко, Н.Л. Каменюка, Л.М. |
Keywords: | соціально-педагогічна технологія соціальнопрофесійне самовизначення заклад загальної середньої освіти старшокласник профорієнтаційна діяльність |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У даній статті обґрунтовано технологію соціально-професійного самовизначення старшокласників в умовах сільського закладу загальної середньої освіти, змістовно описано розроблені етапи і шляхи впровадження даної технології, показано досвід впровадження, доведено ефективність технології соціально-професійного самовизначення старшокласників. Технологія соціально-професійного самовизначення старшокласників в умовах сільського закладу загальної середньої освіти в цьому дослідженні має всі ознаки соціально-педагогічної технології, яка визначається як найоптимальніша послідовність соціальнопедагогічної діяльності, що дозволяє отримати раціональний результат у конкретній ситуації. Робота щодо впровадження технології соціальнопрофесійного самовизначення була проведена на 2-х рівнях: внутрішньо шкільному і зовнішньо шкільному. |
Description: | Отрощенко Н. Л. Упровадження технології соціально-професійного самовизначення старшокласників в умовах сільського закладу загальної середньої освіти / Н.Л.Отрощенко,Л.А.Каменюка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки / Відп. за вип. О. Л. Караман, Я. І. Юрків - 2020. - №7 (338). – С.187-194. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/8108 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17. Otroshchenko, Kamenyuka.pdf | 441.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.