Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8072
Title: Фасилітативні вміння майбутніх учителів іноземної мови: характеристика та структура
Authors: Гусакова, О.О.
Keywords: фасилітативні вміння
фасилітація
майбутні вчителі іноземної мови
викладання іноземної мови
педагогічна фасилітація
Issue Date: 2021
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті визначено сутнісні характеристики та структуру фасилітативних умінь майбутніх учителів іноземної мови. У сучасній науці існує велика кількість ефективних підходів до викладання іноземних мов, але найбільш актуальними можна вважати комунікативний. Доведено, що успішне засвоєння іноземних мов через комунікативний підхід потребує використання майбутніми вчителями іноземних мов сучасних освітніх технологій та фасилітативних умінь. Розглянуто діяльність фасилітатора, яка успішно використовується в психології, адаптується й застосовується в навчально-виховному процесі, зокрема під час викладання інокритичного мислення, співпраці з учнями. Для того, щоб фасилітація була успішною, вчителю іноземної мови необхідно володіти такими вміннями, як забезпечення підтримки діяльності учнів, розуміння їхнього внутрішнього світу, взаємодія та допомога в процесі вивчення іноземної мови, при цьому вчитель має бути доброзичливим, створювати атмосферу, сприятливу для самоосвіти й самовираження.
Description: Гусакова О. О. Фасилітативні вміння майбутніх учителів іноземної мови: характеристика та структура / О.О.Гусакова // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. О. Л. Караман ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2021. - № 1 (176). – С.53-62.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8072
Appears in Collections:Гусакова Оксана Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Husakova.pdf213.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.