Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8040
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєромаха, Н.Є.-
dc.contributor.authorМухіна, А.Ю.-
dc.date.accessioned2021-05-19T10:25:40Z-
dc.date.available2021-05-19T10:25:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 159.922.76:616.896-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8040-
dc.descriptionСєромаха H. Є. Метод сенсорної інтеграції в роботі з дітьми з розладами аутичного спектра / Н.Є.Сєромаха,А.Ю.Мухіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2019. - №6 (329),жовтень.- Ч.1. – С.203-210.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розкрито особливості застосування методу сенсорної інтеграції в роботі з дітьми з розладами аутичного спектра. Представлено історичні дані з питання дослідження проблеми сенсорної інтеграції, основні психологічні характеристики дітей з розладами аутистичного спектру. Наведено визначення поняття «сенсорна інтеграція», критерії адекватної сенсорної інтеграції у нейротипових людей, фундаментальне значення для розвитку якої має функціювання чотирьох систем, які відбирають і аналізують інформацію, пов’язану з тілом. Виокремлені особливості сенсорної сфери дітей з розладами аутичного спектра, особливості зорового, слухового, тактильного сприйняття таких дітей. Зазначено, що особливості сенсорної сфери дітей з розладами аутичного спектра стають причиною проблем у навчанні та призводять до різних видів дезадаптованої поведінки. Розкрито сутність методу сенсорної інтеграції, його зміст і задачі. З’ясовані основні правила організації навчальних занять з використанням метода «сенсорна інтеграція» та категорій' дітей з розладами аутичного спектра, до яких першою чергою слід застосовувати даний метод. Також у статті наведені основні вправи на стимуляцію сенсорної інтеграції.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectаутизмuk_UA
dc.subjectкорекціяuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectсенсорна інтеграціяuk_UA
dc.subjectвідчуттяuk_UA
dc.subjectсприйняттяuk_UA
dc.subjectдіти розладами аутичного спектраuk_UA
dc.titleМетод сенсорної інтеграції в роботі з дітьми з розладами аутичного спектраuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf267.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.