Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8039
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБистрова, Ю.О.-
dc.contributor.authorКоваленко, В.Є.-
dc.date.accessioned2021-05-19T09:54:29Z-
dc.date.available2021-05-19T09:54:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 373-056.2/3-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8039-
dc.descriptionБистрова Ю. О. Складові та структура індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивних закладів дошкільної освіти / Ю.О.Бистрова,В.Є.Коваленко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2019. - №6 (329),жовтень.- Ч.1. – С.189-202.uk_UA
dc.description.abstractВ статті аналізується проблема розробки індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної групи закладу дошкільної освіти. Індивідуальна програма розвитку розглядається як документ, що забезпечує індивідуалізацію навчання особи з особливими освітніми потребами, закріплює перелік необхідних психолого-педагогічних, корекційних потреб/послуг для розвитку дитини та розробляється групою фахівців з обов’язковим залученням батьків дитини з метою визначення конкретних навчальних стратегій і підходів до навчання. Проаналізовано нормативно-правове забезпечення інклюзивного навчання, конкретизовано зміст структурних компонентів індивідуальної програми розвитку на дитину дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Обгрунтовано, що в індивідуальній програмі розвитку доцільно зазначити більш детальну інформацію про батьків дитини з особливими освітніми потребами соціалогічного та соціально- психологічного характеру; розглянуто значення динамічної психолого- медико-педагогічної діагностики розвитку. Розкривається змістовне наповнення програми комплексної психолого-педагогічної діагностики розвитку дитини фахівцями команди психолого-педагогічного супроводу; визначено та охарактеризовано сфери здійснення прогностичної психологічної діагностики та напрямки педагогічної оцінки. Конкретизовано зміст адаптацій та модифікацій просторово-предметного, психодидактичного та соціального компонентів інклюзивного освітнього середовища закладу дошкільної освіти. Розглядаються особливості розробки індивідуального освітнього плану та роботи з батьками в процесі складання індивідуальної програми розвитку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectдитина з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectінклюзивне освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectіндивідуальна програма розвиткуuk_UA
dc.titleСкладові та структура індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивних закладів дошкільної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf270.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.