Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8034
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтепаненко, В.І.-
dc.date.accessioned2021-05-19T07:53:17Z-
dc.date.available2021-05-19T07:53:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 376-056.46-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8034-
dc.descriptionСтепаненко В. І. Співвідношення соціально-педагогічного простору і середовища в контексті профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів / В.І.Степаненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2019. - №6 (329),жовтень.- Ч.1. – С.180-188.uk_UA
dc.description.abstractУ статті на основі застосування системного підходу здійснено спробу співвіднести поняття соціально-педагогічного простору та соціально-педагогічного середовища закладу загальної середньої освіти в контексті профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів. Соціально-педагогічний простір закладу загальної середньої освіти у цьому аспекті розглянуто як своєрідний інтегральний ресурс, який відкриває нові можливості для розвитку і реалізації потенціалу обдарованої особистості, конструктивного вирішення її особистісних і соціальних проблем, пов’язаних з адаптацією і соціалізацією, різними негативними проявами у поведінці. Соціально-педагогічне середовище закладу загальної середньої освіти визначено як складову простору, в якому формується обдарована особистість за допомогою цілеспрямованої системної соціально-педагогічної діяльності, де профілактика поведінкових девацій обдарованих учнів виступає як один із напрямів діяльності соціального педагога і як складова загального освітнього процесу у закладі загальної середньої освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectобдарований ученьuk_UA
dc.subjectдевіантна поведінкаuk_UA
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічний простірuk_UA
dc.subjectсоціально- педагогічне середовищеuk_UA
dc.subjectпрофілактикаuk_UA
dc.titleСпіввідношення соціально-педагогічного простору і середовища в контексті профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdf226.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.