Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8029
Title: Концептуальні основи формування творчої педагогічної діяльності студентів у сучасних соціокультурних умовах
Authors: Дьоміна, В.В.
Котов, В.Г.
Білоконь, О.О.
Keywords: акмелогія
аксіологія
вчитель
квалітологія
креатологія
педагогічна майстерність
педагогічна творчість
творча педагогічна діяльність
професійна діяльність
творчість
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: Сучасні соціокультурні тенденції зумовлюють необхідність у розвитку творчого потенціалу дитини. Саме тому майбутній вчитель повинен створити сприятливі умови для розвитку творчих здібностей кожного учня, а також - прагнути до постійного самовдосконалення. У процесі професійної підготовки у студента повинна сформуватися готовність до розвитку творчих професійний здібностей. У запропонованій статті автором доводиться необхідність у формуванні творчої педагогічної діяльності у нового покоління майбутніх вчителів. Уточнено співвідношення термінів «педагогічна майстерність», «творча педагогічна діяльність». Досліджено основні наукові підходи до формування творчої педагогічної діяльності майбутнього вчителя. Розглянуто теоретичні засади дослідження феномену творчої педагогічної діяльності, що розкривають її сутність як вершини професійної майстерності вчителя. Визначено значення творчої педагогічної діяльності педагога у сучасному освітянському процесі.
Description: Дьоміна В. В. Концептуальні основи формування творчої педагогічної діяльності студентів у сучасних соціокультурних умовах / В.В.Дьоміна,В.Г.Котов,О.О.Білоконь // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2019. - №6 (329),жовтень.- Ч.1. – С.144-153.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8029
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf233.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.