Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8017
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвинова, Н.А.-
dc.date.accessioned2021-05-18T09:15:29Z-
dc.date.available2021-05-18T09:15:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 37.013.42-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8017-
dc.descriptionЛитвинова H. А. Соціально-педагогічна діагностика готовності молоді з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування до самостійного життя у відкритому суспільстві / Н.А.Литвинова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2019. - №6 (329),жовтень.- Ч.1. – С.105-117.uk_UA
dc.description.abstractУ статті аналізується процес соціально-педагогічної діагностики, сформульовано соціально-етичні вимоги - принципи діагностики: принцип об’єктивності, принцип верифікації соціальної інформації, принцип клієнтоцентризму, принцип причинної обумовленості, принцип конфіденційності, принцип організації моніторингу, принцип «Не нашкодь!». Стаття містить алгоритм методу заповнення «соціальної історії клієнта», який ґрунтується на зборі інформації про молоду людину, яка знаходиться на етапі переходу до самостійного життя. Представлено визначальні критерії готовності молодих людей з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування до незалежного проживання: молода людина підтримує стосунки з прийомними батьками/батьками-вихователями після виходу із прийомної сім’ї, має професію відповідно до своїх інтересів і здібностей, стабільний прибуток, має соціальні та життєві навички, вміє формувати довготривалі стосунки з оточуючими, готова до сімейного життя та виховання власних дітей, розуміє важливість біологічної родини, підтримує стосунки з біологічними батьками та родичами за умови, якщо ці стосунки не шкодять молодій людині. Розкрито методику діагностики готовності молоді до самостійного життя у відкритому суспільстві. Методика складається з чотирьох блоків: «Самопоміч», «Комунікабельність», «Освіта», «Соціалізація». До кожного блоку розроблено по п’ять показників ступеня готовності молоді з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування до самостійного життя.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectмолодь з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклуванняuk_UA
dc.subjectдіагностикаuk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічна діагностикаuk_UA
dc.subjectсамостійне життяuk_UA
dc.titleСоціально-педагогічна діагностика готовності молоді з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування до самостійного життя у відкритому суспільствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf317.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.