Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8004
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГетьман, О. П.-
dc.contributor.authorКоваль, І. С.-
dc.date.accessioned2021-05-17T21:10:45Z-
dc.date.available2021-05-17T21:10:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 687.5:005.336.2:378-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8004-
dc.descriptionГетьман О. П. Особливості становлення іміджевої компетентності майбутніх фахівців індустрії краси / О. П. Гетьман, І. С. Коваль // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2018. - № 5 (319). - С. 136-142.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкриті принципи, на які спирається процес формування, становлення іміджевих компетенцій професіонала. Визначено, що іміджева компетентність – це інтегративна якість майбутніх фахівців індустрії краси, яка має складну структуру та включає в себе сукупність та взаємодію когнітивного, мотиваційного та дійового підходів, сформованість яких відображає їхню готовність та здатність ефективно здійснювати іміджмейкінг, тобто формувати власний позитивний образ. Проаналізована проблема становлення іміджевої компетентності майбутнього фахівця індустрії краси в процесі професіогенезу, здатного вільно й активно мислити, моделювати, самостійно генерувати й утілювати нові ідеї та технології сучасної індустрії краси, яка є актуальною в сучасних соціально-економічних умовах. Детально проаналізовані якості, які повинні бути притаманні спеціалісту індустрії красиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівціuk_UA
dc.subjectіндустрія красиuk_UA
dc.titleОсобливості становлення іміджевої компетентності майбутніх фахівців індустрії красиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Коваль Ірина Сергіївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
, 2018.pdf172.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.