Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7937
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлексєєва, О. Р.
dc.contributor.authorБутенко, Л. Л.
dc.contributor.authorКурліщук, І. І.
dc.contributor.authorШвирка, В. М.
dc.date.accessioned2021-05-13T08:58:08Z
dc.date.available2021-05-13T08:58:08Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherУДК 378.016:004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7937
dc.descriptionВикористання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання курсу за вибором «Трендспоттинг та професійне майбутнє сучасного фахівця» / О. Р. Алексєєва, Л. Л. Бутенко, І. І. Курліщук, В. М. Швирка // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 72. - №4. - С. 136-151.uk_UA
dc.description.abstractУ статті репрезентовано досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні образу успішного професійного майбутнього в студентів університету на основі трендспоттингу як напрямку моніторингу, виявлення та вивчення трендів сучасності в будь-якій сфері життєдіяльності під час вивчення елективного курсу «Трендспоттинг та професійне майбутнє сучасного фахівця». Автори ґрунтовно розкривають основні питання розробки елективного курсу «Трендспоттинг та професійне майбутнє сучасного фахівця» для вищих навчальних закладів, а також дають стислу характеристику його структури та змісту. Визначено й описано особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій як однієї з умов успішної професійної підготовки майбутніх фахівців з урахуванням інформатизації як провідного тренду розвитку суспільства й освіти, зокрема і як засобу створення якісного навчального контенту, розвитку критичного мислення, активізації навчально-дослідницької діяльності студентів. В умовах компетентнісної парадигми вищої школи та домінування конструктивістського підходу в освіті ефективність підготовки конкурентоздатного професіонала забезпечується використанням ІКТ, а саме: ресурсів Інтернет як інформаційного підґрунтя означеного процесу, онлайн-ресурсів трендхантингу, інструментів когнітивної візуалізації, Web 2.0технологій тощо. Встановлено, що інформаційнo-комунікаційні технології не тільки забезпечують високоякісний освітній контент та активують творчі здібності й інші необхідні професійні навички майбутніх фахівців, але й стають основою для прогнозування соціально-економічного розвитку суспільства та професійного майбутнього студентів вищих навчальних закладів. Практика впровадження в освітній процес університету елективного курсу переконливо демонструє доцільність та ефективність використання засобів ІКТ у процесі професійної підготовки студентів університетів з орієнтацією їх на існуючі та можливі в недалекому майбутньому тренди успішності професійного майбутнього сучасного фахівця.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectтрендuk_UA
dc.subjectтрендспоттингuk_UA
dc.subjectстуденти університетуuk_UA
dc.subjectвізуалізаціяuk_UA
dc.titleВикористання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання курсу за вибором «Трендспоттинг та професійне майбутнє сучасного фахівця»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Курліщук Інна Іванівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11Butenko L.L..PDF1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.