Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7906
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧеботарьов, Є. В.
dc.date.accessioned2021-05-12T06:06:50Z
dc.date.available2021-05-12T06:06:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherУДК 65.012.32:338+316.347
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7906
dc.descriptionЧеботарьов Є. В. Ідентифікація категорії «національні ділові культури» як вихідна основа міжнародного підприємництва / Є. В. Чеботарьов // Часопис економічних реформ. - 2020. - №1 (37).- С.19-25.uk_UA
dc.description.abstractПостановка проблеми. Кардинальне загострення ситуації на світових товарних, фінансових і фондових ринках призводить до критичної нестабільності міжнародного підприємництва, що підтверджує необхідність дослідження проблематики національних ділових культур. Мета дослідження – ідентифікація опорної категорії – «національні ділові культури» та розкриття її змісту. Об’єкт дослідження – вихідні гносеологічні засади аналізу та визначальні явища, котрі розкривають зміст категорії – «національні ділові культури». Методи, використані в дослідженні: єдність аналізу та синтезу, сходження від конкретного до абстрактного, метод порівняльного аналізу. Гіпотеза дослідження – національні ділові культури втілюють сукупність явищ і процесів, які є міждисциплінарними за своїм змістом, котрим присутня відтворюваність у часі та просторі з певною модифікацією в конкретних умовах. Виклад основного матеріалу: на підґрунті аналізу праць засновників теорії національних ділових культур (Г. Хофстеде, Ф. Тромпенаарса; Р. Льюїса; К. Рапая) та їх послідовників розглянуто сутність складових дослідження національних ділових культур: крос-культурного менеджменту, крос-культурних комунікацій і крос-культурного маркетингу. Кваліфіковано гносеологічні постулати-вимоги, які є необхідними задля категоріального визначення поняття «національні ділові культури»: багатосферність; детермінантні чинники формування національних ділових культур; довготривалість і відтворення національних ділових культур; властивість ідентифікації та класифікація відмінностей національних ділових культур; модифікація форм проявів національних ділових культур у межах конкретного часу. Оригінальність та практична значимість дослідження полягають у чіткій аутентифікації категорії «національні ділові культури» та виокремленні визначальних складових крос-культурного підприємництва. Висновки та перспективи подальших досліджень: національні ділові культури являють собою складне міждисциплінарне явище, котре фокусує сукупність сутнісних рис не тільки економічного змісту, а й інституціонального середовища. Першочерговими завданнями подальших розробок є проведення прикладних емпіричних досліджень щодо оцінювання національної ділової культури України.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.subjectсвітовий ринокuk_UA
dc.subjectміжнародне підприємництвоuk_UA
dc.subjectнаціональні ділові культуриuk_UA
dc.subjectінституціональне середовищеuk_UA
dc.subjectкрос-культурний менеджментuk_UA
dc.subjectкрос-культурні комунікаціїuk_UA
dc.subjectкрос-культурний маркетингuk_UA
dc.titleІдентифікація категорії «національні ділові культури» як вихідна основа міжнародного підприємництваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Чеботарьов Єгор Вячеславович

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf317.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.