Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7896
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Краснова, Н.П. | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T12:51:02Z | - |
dc.date.available | 2021-05-11T12:51:02Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7896 | - |
dc.description | Краснова Н. П. Девіантна поведінка підлітків як форма прояву дефіциту морального розвитку особистості / Н.П.Краснова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2018. - № 8 (322), листопад. - Ч. 2. – С.227-238. | uk_UA |
dc.description.abstract | У даній статті розкриваються види девіантної поведінки підлітків: делінквентна, кримінальна, асоціальна, що відхиляється, адиктивна та ін., та пов’язані з цим різні категорії підлітків, а саме: підлітки «групи ризику», «важкі» підлітки, «педагогічно запущені підлітки», «соціально запущені підлітки», «важковиховувані підлітки» та ін.; проаналізовано понятійний аспект, що, як відомо, виконує важливу методологічну функцію, оскільки поняття як провідна форма пізнання дійсності утворюють логічний каркас побудови будь-якої наукової теорії, надано поняття «девіантна поведінка підлітків», що вміщує дії, порушення моральних і правових норм та вплив як на особистість, так і на суспільство; визначено чинники, що обумовлюють розвиток девіантної поведінки: соціально-економічні, медико-санітарні, соціально-демографічні, соціально-психологічні, кримінальні; охарактеризовано причини девіантної поведінки підлітків, до яких відносяться індивідуальні, психолого-педагогічні, соціально-психологічні, особистісні, соціальні, біологічні, психологічні, морально-етичні; охарактеризовано стратегії соціально-педагогічних впливів, спрямованих на подолання девіантної поведінки підлітків: популяційний (позитивне перетворення способу життя і навколишнього середовища підлітків з метою зниження факторів ризику девіантної поведінки) і високого ризику (виявлення осіб з ризиком формування особистості з метою здійснення превентивних заходів) та закономірності, що визначають процес духовно-морального виховання, до яких можна віднести активність самого підлітка у взаємодії його з навколишнім середовищем, єдність навчання і виховання, спрямоване на формування загальної моральної культури і цілісність виховних впливів, що здійснюється всіма суб’єктами виховання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | - |
dc.subject | девіантна поведінка підлітків | uk_UA |
dc.subject | порушення моральних і правових норм | uk_UA |
dc.subject | чинники девіантної поведінки | uk_UA |
dc.subject | духовно-моральне виховання | uk_UA |
dc.title | Девіантна поведінка підлітків як форма прояву дефіциту морального розвитку особистості | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.