Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7883
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дмитрієва, Н. Ю. | |
dc.contributor.author | Козуб, Г. О. | |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T07:45:47Z | |
dc.date.available | 2021-05-11T07:45:47Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | УДК 004.032.6 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7883 | |
dc.description | Дмитрієва Н. Ю. Розробка казуального ігрового додатку з підтримкою штучного інтелекту / Н. Ю. Дмитрієва, Г. О. Козуб // Science and education: problems, prospects and innovations : Abstracts of the 3rd International scientific and practical conference (December 2-4, 2020). - Kyoto, Japan : CPN Publishing Group, 2020. - Pp.311-314. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті запропоновано методику розробки мобільного ігрового Android-додатку з підтримкою штучного інтелекту засобами мови програмування C# у середовищі розробки Unity 3D. Вибрано концепт кінцевих автоматів (FSM), як один з найзручніших варіантів розробки ігрових ботів, гнучкість у прєктуванні загальної архітектури розробленого ігрового застосування гарантує підхід ECS. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | відеоігра | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | Android | uk_UA |
dc.subject | ECS | uk_UA |
dc.subject | мобільні додатки | uk_UA |
dc.subject | ігрові додатки | uk_UA |
dc.title | Розробка казуального ігрового додатку з підтримкою штучного інтелекту | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Козуб Галина Олександрівна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.