Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7814
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Товстуха, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2021-04-28T07:14:31Z | |
dc.date.available | 2021-04-28T07:14:31Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7814 | |
dc.description | Товстуха О. М. Психолого-педагогічні особливості організації навчального процесу для студентів-прикордонників у ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» / О. М. Товстуха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2018. - № 8 (322), листопад. - Ч. 2. – С.142-150. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема організації навчально-виховної роботи з військовослужбовцями в умовах вищого навчального закладу. Метою статті визначено всебічний аналіз форм і методів навчально- виховної роботи з військовослужбовцями. Для розкриття мети наукової роботи, спочатку розглянули мотиви прикордонників під час вступу до закладу вищої освіти, потім розкрили особливості організації навчального процесу для студентів-прикордонників у ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», наостанок охарактеризували форми роботи, які використовують у роботі з армійцями закордоном (Сполучені Штати Америки, Німеччина, Франція). | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | військовослужбовець | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | соціально-психологічна робота | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні особливості організації навчального процесу для студентів-прикордонників у ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.