Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7768
Title: Специфіка формування професіоналізму вчителя у Великій Британії
Authors: Борисов, В. В.
Борисова, С. В.
Бобилева, Я. В.
Keywords: професійна діяльність
учителі
педагогічна діяльність
професійна компетентність
Issue Date: 2017
Abstract: Основними якостями професіоналізму британського учителя є ініціативність, настирливість, спостережливість, розвинена уява, самостійність суджень і висновків, прагнення до нестандартного розв’язання педагогічних завдань. Специфіка формування професіоналізму вчителя у Великій Британії виявляється на різних етапах професійного педагогічного становлення і розвитку його особистості і віддзеркалюється у видах педагогічної діяльності, професійних функціях, педагогічних стилях, типах рефлексії
Description: Борисов В. В. Специфіка формування професіоналізму вчителя у Великій Британії / В. В. Борисов, С. В. Борисова, Я. В. Бобилева // Вісник Черкаського університету. - 2017. - Вип. № 15. - С. 10-18.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7768
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1918-5145-1-PB.pdf295.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.