Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7768
Title: | Специфіка формування професіоналізму вчителя у Великій Британії |
Authors: | Борисов, В. В. Борисова, С. В. Бобилева, Я. В. |
Keywords: | професійна діяльність учителі педагогічна діяльність професійна компетентність |
Issue Date: | 2017 |
Abstract: | Основними якостями професіоналізму британського учителя є ініціативність, настирливість, спостережливість, розвинена уява, самостійність суджень і висновків, прагнення до нестандартного розв’язання педагогічних завдань. Специфіка формування професіоналізму вчителя у Великій Британії виявляється на різних етапах професійного педагогічного становлення і розвитку його особистості і віддзеркалюється у видах педагогічної діяльності, професійних функціях, педагогічних стилях, типах рефлексії |
Description: | Борисов В. В. Специфіка формування професіоналізму вчителя у Великій Британії / В. В. Борисов, С. В. Борисова, Я. В. Бобилева // Вісник Черкаського університету. - 2017. - Вип. № 15. - С. 10-18. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7768 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1918-5145-1-PB.pdf | 295.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.