Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7766
Title: Взаємозв’язок самоставлення як емоційного компоненту самосвідомості керівника загальноосвітньої школи та рівня корпоративної культури організації
Authors: Борисов, В. В.
Борисова, С. В.
Заярна, Т. М.
Keywords: самосвідомість
навчальні заклади
менеджмент
управління навчальними закладами
загальноосвітні навчальні заклади
керівники
Issue Date: 2016
Abstract: У статті висвітлюється взаємозвязок самоставлення як емоційного комполненту самосвідомості керівника загальноосвітньої школи та рівня корпоративної культури організації. Відзначається значення самоставлення для процесів відновлення та збереження психологічного, фізичного, соціального здоров’я. Доведено , що колективи, які очолюють керівники із високим рівнем домагань і адекватним самоставленням мають більш високий рівень корпоративної культури, ніж організації, які очолюють керівники із низьким рівнем мотивації до досягнення життєвого успіху.
Description: Борисов В. В. Взаємозв’язок самоставлення як емоційного компоненту самосвідомості керівника загальноосвітньої школи та рівня корпоративної культури організації / В. В, Борисов, С. В. Борисова, Т. М. Заярна // Вісник Черкаського університету. - 2016. - Вип. № 18. - С. 10-17.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7766
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1175-3235-1-PB.pdf295.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.