Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7766
Title: | Взаємозв’язок самоставлення як емоційного компоненту самосвідомості керівника загальноосвітньої школи та рівня корпоративної культури організації |
Authors: | Борисов, В. В. Борисова, С. В. Заярна, Т. М. |
Keywords: | самосвідомість навчальні заклади менеджмент управління навчальними закладами загальноосвітні навчальні заклади керівники |
Issue Date: | 2016 |
Abstract: | У статті висвітлюється взаємозвязок самоставлення як емоційного комполненту самосвідомості керівника загальноосвітньої школи та рівня корпоративної культури організації. Відзначається значення самоставлення для процесів відновлення та збереження психологічного, фізичного, соціального здоров’я. Доведено , що колективи, які очолюють керівники із високим рівнем домагань і адекватним самоставленням мають більш високий рівень корпоративної культури, ніж організації, які очолюють керівники із низьким рівнем мотивації до досягнення життєвого успіху. |
Description: | Борисов В. В. Взаємозв’язок самоставлення як емоційного компоненту самосвідомості керівника загальноосвітньої школи та рівня корпоративної культури організації / В. В, Борисов, С. В. Борисова, Т. М. Заярна // Вісник Черкаського університету. - 2016. - Вип. № 18. - С. 10-17. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7766 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1175-3235-1-PB.pdf | 295.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.