Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7762
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорисов, В. В.-
dc.contributor.authorТорубара, О. М.-
dc.contributor.authorБорисова, С. В.-
dc.contributor.authorЛупінович, С. М.-
dc.date.accessioned2021-04-18T21:02:02Z-
dc.date.available2021-04-18T21:02:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 378.14.015.62-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7762-
dc.descriptionАналіз рівня готовності майбутніх педагогів до організації і забезпечення інклюзивного навчання як інновації сучасної професійної освіти / В. В. Борисов, О. М. Торубара, С. В. Борисова, С. М. Лупінович // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. - 2019. - Вип. № 4. - С. 138-147.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано рівень готовності майбутніх педагогів професійного навчання до організації і забезпечення інклюзивного навчання. Обґрунтовано з позицій системного і філософсько-антропологічного підходу, що для педагогіки інклюзії інтегративна соціальнопедагогічна парадигма є цінною з позиції вивчення і пояснення способів і механізмів побудови соціального простору відносин як чинника виховання і соціалізації людей з урахуванням їх особливостей і можливостей. Показано, що вивчення проблеми залучення особистості у освітнє середовище зумовлює поєднання наступних напрямів: соціальний розвиток особистості, педагогізація соціального середовища, забезпечення взаємодії особистості і середовища.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійне навчанняuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.titleАналіз рівня готовності майбутніх педагогів до організації і забезпечення інклюзивного навчання як інновації сучасної професійної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3617-8834-1-SM.pdf386.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.