Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7762
Title: | Аналіз рівня готовності майбутніх педагогів до організації і забезпечення інклюзивного навчання як інновації сучасної професійної освіти |
Authors: | Борисов, В. В. Торубара, О. М. Борисова, С. В. Лупінович, С. М. |
Keywords: | інклюзія інклюзивна освіта професійна підготовка професійне навчання майбутні вчителі |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | Проаналізовано рівень готовності майбутніх педагогів професійного навчання до організації і забезпечення інклюзивного навчання. Обґрунтовано з позицій системного і філософсько-антропологічного підходу, що для педагогіки інклюзії інтегративна соціальнопедагогічна парадигма є цінною з позиції вивчення і пояснення способів і механізмів побудови соціального простору відносин як чинника виховання і соціалізації людей з урахуванням їх особливостей і можливостей. Показано, що вивчення проблеми залучення особистості у освітнє середовище зумовлює поєднання наступних напрямів: соціальний розвиток особистості, педагогізація соціального середовища, забезпечення взаємодії особистості і середовища. |
Description: | Аналіз рівня готовності майбутніх педагогів до організації і забезпечення інклюзивного навчання як інновації сучасної професійної освіти / В. В. Борисов, О. М. Торубара, С. В. Борисова, С. М. Лупінович // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. - 2019. - Вип. № 4. - С. 138-147. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7762 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3617-8834-1-SM.pdf | 386.31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.