Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7757
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрошка, С.-
dc.contributor.authorТкаченко, Л.-
dc.date.accessioned2021-04-18T18:34:24Z-
dc.date.available2021-04-18T18:34:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7757-
dc.descriptionКрошка С. Організація безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти / С. Крошка, Л. Ткаченко // Збірник статей за матеріалами VІII Міжнар. наук.-практич. онлайн-конф. / За ред. проф. В. М. Пристинського, Т. М. Пристинської. - Слов’янськ, 2021. - С. 242–248.uk_UA
dc.description.abstractУ статті визначено, що інклюзивне навчання передбачає створення рівних умов і доступу до навчання для всіх без винятку дітей. Частиною включення є розробка певної системи освітніх послуг, зокрема підбір та закупівля спеціальних товарів, серед яких є і корекційне обладнання, і створення безбар’єрного середовища в закладі освіти. Територія закладу освіти та ресурси місцевої громади також є цінними складовими для створення безпечного та інклюзивного середовища. Впровадження концепції інклюзивного навчання базується на принципах універсального дизайну.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.titleОрганізація безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021-1.pdf481.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.