Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7747
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пікалова, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-14T21:16:41Z | - |
dc.date.available | 2021-04-14T21:16:41Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.other | УДК [004.94+51]:378.147 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7747 | - |
dc.description | Пікалова В. В. Використання пакету GeoGebra як інструмента реалізації концепції STEM-освіти у процесі підготовки майбутніх учителів математики : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кандидата пед. наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті (01 – Освіта/Педагогіка) / В. В,Пікалова ; Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». - Старобільськ, 2021. - 20 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дисертаційну роботу присвячено проблемі розробки та впровадження педагогічних умов використання пакету GeoGebra як інструмента реалізації концепції STEM-освіти в процесі підготовки майбутніх учителів математики. На основі аналізу наукової літератури розкрито сутність концепції STEM-освіти та проаналізовано досвід її впровадження в практику підготовки майбутніх учителів математики; схарактеризовано освітньо-розвивальний потенціал та особливості пакету GeoGebra як інструмента реалізації концепції STEM-освіти в процесі підготовки майбутніх учителів математики; теоретично обґрунтовано педагогічні умови використання пакету GeoGebra як інструмента реалізації концепції STEM-освіти в процесі підготовки майбутніх учителів математики: створення хмаро орієнтованого освітнього середовища, яке містить програмні, інформаційні, дидактико-методичні ресурси для організації, підтримки й супроводу різних видів навчальної діяльності студентів із використанням пакету GeoGebra; уведення в освітній процес підготовки майбутніх учителів математики практикуму з проведення комп’ютерних STEM-орієнтованих досліджень у пакеті GeoGebra; застосування комплексу засобів стимулювання студентів до STEM-орієнтованого GeoGebra-моделювання в процесі організації позааудиторної роботи шляхом їхнього залучення до діяльності GeoGebra-спільноти на основі використання індивідуального і групового коучингу; розроблено критеріально-діагностичний апарат для перевірки ефективності обґрунтованих педагогічних умов та проведено педагогічний експеримент. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | STEM-освіта | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі | uk_UA |
dc.title | Використання пакету GeoGebra як інструмента реалізації концепції STEM-освіти у процесі підготовки майбутніх учителів математики | uk_UA |
dc.title.alternative | Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд. педагогічних наук | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pikalova.pdf | 387.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.