Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7747
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПікалова, В. В.-
dc.date.accessioned2021-04-14T21:16:41Z-
dc.date.available2021-04-14T21:16:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherУДК [004.94+51]:378.147-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7747-
dc.descriptionПікалова В. В. Використання пакету GeoGebra як інструмента реалізації концепції STEM-освіти у процесі підготовки майбутніх учителів математики : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кандидата пед. наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті (01 – Освіта/Педагогіка) / В. В,Пікалова ; Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». - Старобільськ, 2021. - 20 с.uk_UA
dc.description.abstractДисертаційну роботу присвячено проблемі розробки та впровадження педагогічних умов використання пакету GeoGebra як інструмента реалізації концепції STEM-освіти в процесі підготовки майбутніх учителів математики. На основі аналізу наукової літератури розкрито сутність концепції STEM-освіти та проаналізовано досвід її впровадження в практику підготовки майбутніх учителів математики; схарактеризовано освітньо-розвивальний потенціал та особливості пакету GeoGebra як інструмента реалізації концепції STEM-освіти в процесі підготовки майбутніх учителів математики; теоретично обґрунтовано педагогічні умови використання пакету GeoGebra як інструмента реалізації концепції STEM-освіти в процесі підготовки майбутніх учителів математики: створення хмаро орієнтованого освітнього середовища, яке містить програмні, інформаційні, дидактико-методичні ресурси для організації, підтримки й супроводу різних видів навчальної діяльності студентів із використанням пакету GeoGebra; уведення в освітній процес підготовки майбутніх учителів математики практикуму з проведення комп’ютерних STEM-орієнтованих досліджень у пакеті GeoGebra; застосування комплексу засобів стимулювання студентів до STEM-орієнтованого GeoGebra-моделювання в процесі організації позааудиторної роботи шляхом їхнього залучення до діяльності GeoGebra-спільноти на основі використання індивідуального і групового коучингу; розроблено критеріально-діагностичний апарат для перевірки ефективності обґрунтованих педагогічних умов та проведено педагогічний експеримент.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectSTEM-освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні учителіuk_UA
dc.titleВикористання пакету GeoGebra як інструмента реалізації концепції STEM-освіти у процесі підготовки майбутніх учителів математикиuk_UA
dc.title.alternativeАвтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд. педагогічних наукuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pikalova.pdf387.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.