Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7745
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кокнова, Т. А. | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-14T20:49:42Z | - |
dc.date.available | 2021-04-14T20:49:42Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.147:81-047.22(043 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7745 | - |
dc.description | Кокнова Т. А. Теорія і практика формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Т. А. Кокнова ; Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». - Старобільськ, 2021. - 48 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дисертації обґрунтовано теоретичні й методичні засади формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Здійснено ретроспективний аналіз лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки в українському науковому просторі. Проаналізовано наукові засади лінгвометодичної підготовки викладачів іноземних мов як сучасної педагогічної проблеми в системі вищої освіти України. Вивчено досвід розвинутих країн зарубіжжя й визначено шляхи впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки викладачів іноземних мов. Розкрито сутність, зміст та структуру лінгвометодичної компетентності викладача іноземної мови і специфіку її формування в процесі фахової підготовки майбутніх викладачів іноземних мов. Обґрунтовано теоретичні й методичні засади системи формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки. На підставі визначених критеріїв, показників та рівнів здійснено діагностику рівня сформованості лінгвометодичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов. Розроблено й експериментально перевірено систему формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки, що включає цільовий, суб’єкт-об’єктний, середовищний, змістовий та технологічний компоненти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка | uk_UA |
dc.subject | майбутні викладачі | uk_UA |
dc.subject | іноземні мови | uk_UA |
dc.subject | лінгвометодична компетентність | uk_UA |
dc.title | Теорія і практика формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки | uk_UA |
dc.title.alternative | Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Koknova.pdf | 682.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.