Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7745
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКокнова, Т. А.-
dc.date.accessioned2021-04-14T20:49:42Z-
dc.date.available2021-04-14T20:49:42Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherУДК 378.147:81-047.22(043-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7745-
dc.descriptionКокнова Т. А. Теорія і практика формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Т. А. Кокнова ; Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». - Старобільськ, 2021. - 48 с.uk_UA
dc.description.abstractУ дисертації обґрунтовано теоретичні й методичні засади формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Здійснено ретроспективний аналіз лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки в українському науковому просторі. Проаналізовано наукові засади лінгвометодичної підготовки викладачів іноземних мов як сучасної педагогічної проблеми в системі вищої освіти України. Вивчено досвід розвинутих країн зарубіжжя й визначено шляхи впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки викладачів іноземних мов. Розкрито сутність, зміст та структуру лінгвометодичної компетентності викладача іноземної мови і специфіку її формування в процесі фахової підготовки майбутніх викладачів іноземних мов. Обґрунтовано теоретичні й методичні засади системи формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки. На підставі визначених критеріїв, показників та рівнів здійснено діагностику рівня сформованості лінгвометодичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов. Розроблено й експериментально перевірено систему формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки, що включає цільовий, суб’єкт-об’єктний, середовищний, змістовий та технологічний компоненти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectфахова підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні викладачіuk_UA
dc.subjectіноземні мовиuk_UA
dc.subjectлінгвометодична компетентністьuk_UA
dc.titleТеорія і практика формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовкиuk_UA
dc.title.alternativeАвтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наукuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koknova.pdf682.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.