Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7719
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савченко, О. С. | |
dc.contributor.author | Колосов, А. М. | |
dc.date.accessioned | 2021-04-02T08:25:28Z | |
dc.date.available | 2021-04-02T08:25:28Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | УДК 378.126+337.134: 371.11 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7719 | |
dc.description | Савченко О. С. Методологічні принципи виокремлення управлінських дисциплін при підготовці фахівців за спеціальністю 073 «менеджмент» / О. С. Савченко, А. М. Колосов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2018. - № 8 (322), листопад. - Ч. 2. – С. 109-122. | uk_UA |
dc.description.abstract | Підготовка бакалаврів і магістрів за спеціальністю 073 «менеджмент» згідно з введеним новим переліком галузей знань і спеціальностей (за постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 р. № 266) потребує вдосконалення навчального процесу в частині визначення оптимального набору професійних знань, що на практиці здійснюється поки що без чіткого уявлення методології виокремлення управлінських дисциплін. Сформульовано наступні методологічні принципи виокремлення управлінських дисциплін, застосування яких забезпечує достатній і необхідний обсяг знань з підготовки фахівців за спеціальністю 073 «менеджмент»: 1) кожна дисципліна управлінського циклу повинна мати лише один предмет викладання з таких можливих, як загальна система менеджменту, окремі загальні чи конкретні функції управління, багатофункціональні управлінські комплекси; 2) виокремлення навчальних дисциплін на основі функцій менеджменту здійснюється в послідовності: загальні, конкретні функції, багатофункціональні комплекси; 3) розведення збігу змісту навчальних курсів здійснюється шляхом визначення таких їх ознак, що забезпечують створення несуперечливого навчального комплексу з підготовки менеджерів; 4) процес виокремлення дисциплін здійснюється аж до створення навчального комплексу, достатнього й необхідного для забезпечення повного викладу необхідних знань відповідно до напрямку підготовки фахівців при повному виключенні перетину змісту навчальних курсів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | менеджмент | uk_UA |
dc.subject | управлінські дисципліни | uk_UA |
dc.subject | майбутні фахівці | uk_UA |
dc.title | Методологічні принципи виокремлення управлінських дисциплін при підготовці фахівців за спеціальністю 073 «менеджмент» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.