Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7714
Title: | Філософські засади підготовки майбутніх психологів до психотерапевтичної діяльності в закладах загальної середньої освіти |
Authors: | Міронов, Р. А. |
Keywords: | професійна підготовка готовність психотерапевтична діяльність психологія заклади середньої освіти |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | Статтю присвячено вивченню філософського підходу до визначення феномену готовності взагалі, та готовності до психотерапевтичної діяльності зокрема. Охарактеризовано сутнісні визначення основних структурних компонентів досліджуваного поняття:«готовність»,«діяльність», «професійна діяльність», «психотерапевтична діяльність».З позицій єдності і взаємодії філософії та психології щодо вивчення окремих соціально-психологічних феноменів, визначено готовність як цілеспрямоване вираження особистості, що включає свідомість, її найвище виявлення - самосвідомість, цілі, мотиви, переконання, погляди, вольові та інтелектуальні якості. Розглядаючи амбівалентність розумінь поняття «готовність до професійної діяльності», представлені основні узагальнюючі підходи. За допомогою застосування філософських методів, визначенні компоненти та ознаки готовності психологів до психотерапевтичної діяльності. |
Description: | Міронов Р. А. Філософські засади підготовки майбутніх психологів до психотерапевтичної діяльності в закладах загальної середньої освіти / Р. А. Міронов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2018. - № 8 (322), листопад. - Ч. 2. – С. 75-89. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7714 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.