Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7711
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКотєнєва, І. С.
dc.contributor.authorБатуленко, В. І.
dc.date.accessioned2021-04-01T10:52:28Z
dc.date.available2021-04-01T10:52:28Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherУДК 371.13+373.3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7711
dc.descriptionКотєнєва I. С. Про актуальність підготовки майбутніх викладачів до використання інформаційно-комунікативних технологій в професійній діяльності / І. С. Котєнєва, В. І. Батуленко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2018. - № 8 (322), листопад. - Ч. 2. – С. 55-62.uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність підготовки майбутніх викладачів до використання інформаційно-комунікативних технологій в професійній діяльності. Аналіз сучасних наукових досліджень дозволив класифікувати інформаційно-комунікативні технології (функціонально орієнтовані технології; предметно орієнтовані технології; проблемно орієнтовані технології). Розглянуто групи, етапи та рівні підготовки майбутніх викладачів до їх використання. Визначено педагогічні технології («навчання в співробітництві», метод проектів, проблемне й різнорівневе навчання; індивідуально- орієнтоване та особистісно-орієнтоване навчання; дистанційне й віртуальне навчання в відкритій освіті), які тісно пов’язані з ЖТ.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні викладачіuk_UA
dc.titleПро актуальність підготовки майбутніх викладачів до використання інформаційно-комунікативних технологій в професійній діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf229.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.