Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7711
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Котєнєва, І. С. | |
dc.contributor.author | Батуленко, В. І. | |
dc.date.accessioned | 2021-04-01T10:52:28Z | |
dc.date.available | 2021-04-01T10:52:28Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | УДК 371.13+373.3 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7711 | |
dc.description | Котєнєва I. С. Про актуальність підготовки майбутніх викладачів до використання інформаційно-комунікативних технологій в професійній діяльності / І. С. Котєнєва, В. І. Батуленко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2018. - № 8 (322), листопад. - Ч. 2. – С. 55-62. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано актуальність підготовки майбутніх викладачів до використання інформаційно-комунікативних технологій в професійній діяльності. Аналіз сучасних наукових досліджень дозволив класифікувати інформаційно-комунікативні технології (функціонально орієнтовані технології; предметно орієнтовані технології; проблемно орієнтовані технології). Розглянуто групи, етапи та рівні підготовки майбутніх викладачів до їх використання. Визначено педагогічні технології («навчання в співробітництві», метод проектів, проблемне й різнорівневе навчання; індивідуально- орієнтоване та особистісно-орієнтоване навчання; дистанційне й віртуальне навчання в відкритій освіті), які тісно пов’язані з ЖТ. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | майбутні викладачі | uk_UA |
dc.title | Про актуальність підготовки майбутніх викладачів до використання інформаційно-комунікативних технологій в професійній діяльності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.