Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7670
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоритько, Т. Ю.
dc.contributor.authorОсадча, Н. В.
dc.contributor.authorТолмачева, Г. Ф.
dc.date.accessioned2021-03-29T09:41:02Z
dc.date.available2021-03-29T09:41:02Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherУДК 334.7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7670
dc.descriptionКоритько Т. Ю. Проблеми розвитку малого та середнього бізнесу / Т. Ю. Коритько, Н. В. Осадча, Г. Ф. Толмачева // Економічний вісник Донбасу : наук. журн. / Гол. ред. Н. В. Трушкіна - 2020. - № 2 (60). – С. 4-9.uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено діагностиці основних тенденцій та характеристиці проблем розвитку малого і середнього бізнесу в Донецькій області. Малий та середній бізнес – найбільш динамічніший елемент структури національної економіки та вагома складова її системи економічних відносин. Він сприяє встановленню конкурентних засад, оскільки є антимонопольним за своєю економічною суттю. Мале та середнє підприємництво як провідний сектор ринкової економіки, забезпечуючи ринок товарами та послугами, є автономним у здійсненні своєї господарської діяльності, розпоряджається готовою продукцією та прибутком, який залишається після сплати податків та інших зобов’язань. Проведено аналіз основних показників, що визначають стан малого та середнього бізнесу Донецької області: кількості зареєстрованих підприємницьких осіб, частки малого та середнього бізнесу в економіці, кількості зайнятих осіб у малому та середньому бізнесі. В ході проведення SWOT-аналізу підприємств малого та середнього бізнесу Донецької області визначено сильні та слабкі сторони, можливості розвитку та загрози. Саме вони потребують найбільшої уваги і концентрації зусиль регіональної влади для їх усунення. Оцінюючи можливості, встановлюється потенційна привабливість Донецької області та ймовірність їх реалізації, а також те, чи заплановані вигоди можуть перевершити ймовірні втрати внаслідок реалізації можливостей. Іноді можливості можуть нести в собі як велику привабливість, так і великий ризик. Залежно від ситуації один і той самий чинник здатний бути як загрозою, так і можливістю. На основі проведення PESTаналізу визначено вплив зовнішніх факторів на діяльність підприємств малого та середнього бізнесу. Зазначено, що упродовж тривалого періоду розвиток малого та середнього підприємництва уповільнюється негативно діючими чинниками: кризовим станом вітчизняного товарного виробництва, зростанням цін, інфляцією, низьким рівнем платоспроможності населення, корупцією тощо.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.subjectмалий бізнесuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectSWOT-аналізuk_UA
dc.subjectДонецька областьuk_UA
dc.subjectсередній бізнесuk_UA
dc.titleПроблеми розвитку малого та середнього бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
01-Korytko.pdf218.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.