Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7658
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Биндас, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-26T10:04:56Z | |
dc.date.available | 2021-03-26T10:04:56Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7658 | |
dc.description | Биндас О. М. Специфіка понять «медіаграмотність», «медіакомпетентність» та «медіаосвіта» в підготовці вчителів іноземних мов / О. М. Биндас // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2020. - № 3 (175). – С. 20-30. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті здійснено узагальнення інформації щодо понять «медіаосвіта», «медіаграмотність» та «медіакомпетентність». Авторка наголошує на тому, що вчителі іноземної мови мають бути медіа- грамотними, медіакомпетентними, повинні вміти застосовувати засоби медіаосвіти, навчати учнів та студентів грамотно створювати свій медіапростір. На основі аналізу наукового доробку вітчизняних та зарубіжних дослідників у галузі медіаосвіти розкрито сутнісні ознаки медіаграмотності та медіакомпетентності як важливих характеристик результату медіаосвіти учнівської та студентської молоді. Доведено, що медіакомпетентність учителів іноземної мови пов’язана із виробленням навичок медіаімунітету, рефлексії і критичного мислення як психологічних механізмів медіаграмотності, які забезпечують свідоме споживання медіапродукції на основі ефективного орієнтування в медіапросторі, адекватного оцінювання інформації іноземними мовами. Визначено актуальність використання освітніх медіапродуктів у професійній діяльності вчителів іноземної мови. Розкрито умови формування медіакомпетентності вчителів іноземних мов - бажання до самовдосконалення, чітка внутрішня мотивація, наявність відповідних знань у галузі медіаосвіти, залучення до практичної діяльності щодо оцінки медіатекстів та створення власної медіапродукції. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | освіта та педагогічні науки; | |
dc.subject | вчителі іноземних мов | uk_UA |
dc.subject | медіаграмотність | uk_UA |
dc.subject | медіакомпетентність | uk_UA |
dc.subject | медіаосвіта | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.title | Специфіка понять «медіаграмотність», «медіакомпетентність» та «медіаосвіта» в підготовці вчителів іноземних мов | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 3 (175) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.