Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7655
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВаховський, Л. Ц.
dc.date.accessioned2021-03-26T08:55:38Z
dc.date.available2021-03-26T08:55:38Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherУДК 37.013.74
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7655
dc.descriptionВаховський Л. Ц. Теорія пізнання Карла Поппера та проблеми освіти / Л. Ц. Ваховський // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2020. - № 3 (175). – С. 3-10.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості теорії наукового пізнання К. Поппера, показано вплив обґрунтованих ним гносеологічних принципів на підходи до вдосконалення освіти й виховання. З’ясовано принципові відмінності еволюційної епістемології видатного філософа від традиційної емпірико-сенсуалістичної теорії пізнання, згідно з якою знання вливаються в нас ззовні че¬рез органи чуття. К. Поппер доводить, що людина надзвичайно активна в здобуванні знання, і інформація не вливається в неї з довкілля, а, навпаки, людина досліджує навколишнє середовище й активно «висмоктує» з нього інформацію. Зроблено акцент на тому, що людина не лише активна, а й критична щодо отриманої інформації. Представлено результати здійсненого К. Поппером критичного аналізу освіти, виокремлені ним недоліки освітнього процесу в школах (невідповідність вродженим людським якостям, пасивність учнів у процесі навчання) та запропоновані шляхи їх подолання. Висвітлено по¬зицію філософа щодо особливостей державного контролю над освітою, його уявлення про цілі освітньої діяльності, необхідність залучення учнів до конструювання змісту навчання, про зміну характеру взаємин між учасниками освітнього процесу, узагальнення щодо перетворення навчання на процес розв’язання учнями проблем, розвиток у них критичного мислення.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesосвіта та педагогічні науки;
dc.subjectтеорія пізнанняuk_UA
dc.subjectеволюційна епістемологіяuk_UA
dc.subjectфальсифікаціяuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.titleТеорія пізнання Карла Поппера та проблеми освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Ваховський Леонід Цезаревич

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf332.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.