Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7631
Title: | Діяльність Усесвітньої ради співтовариств з порівняльної освіти як чинник розвитку порівняльно-педагогічних досліджень |
Authors: | Ваховський, М. Л. |
Keywords: | всесвітні товариства порівняльна освіта глобалізація міждисциплінарні дослідження |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті на основі аналізу матеріалів XIV та XV Всесвітнього конгресів з компаративної освіти показано вплив Усесвітньої ради співтовариств з порівняльної освіти (World Council of Comparative Education Societies) на проблематику та характер сучасних порівняльно-педагогічних досліджень. Підкреслено, що в фокусі уваги сучасної порівняльної освіти знаходяться не лише педагогічні, а й політичні, соціальні, економічні аспекти освітньої діяльності. Ця ситуація надзвичайно актуалізує міждисциплінарні наукові розвідки у галузі освіти. Встановлено, що найбільш важливими проблемами, до яких прикута увага педагогів-компаративістів світу, є: методологія й методи порівняльни досліджень; освіта в контексті глобалізації й інформаційних тенологій; збагачення міжнародного порівняльно-педагогічного дискурсу педагогічними ідеями й концептами різни цивілізацій. Виявлено тенденцію до виходу на перший план у порівняльній педагогіці питань, що в минулому були периферійними. |
Description: | Ваховський M. Л. Діяльність Усесвітньої ради співтовариств з порівняльної освіти як чинник розвитку порівняльно-педагогічних досліджень/ М. Л. Ваховський // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С. 271-282. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7631 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.