Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7630
Title: | Репрезентативність джерельної бази історико-педагогічного дослідження |
Authors: | Ваховський, Л. Ц. |
Keywords: | джерельна база репрезентативність історична істина дослідження |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті обґрунтувано процедуру формування репрезентативної джерельної бази історико-педагогічного дослідження, яка включає три послідовні кроки: пошук, виявлення і подальший відбір необхідних джерел; аналіз соціально-історичного контексту створення джерела і характеристика особистості його автора; осмислення й інтерпретація змісту джерела. Акцент також зроблено ще на двох моментах. По-перше, при розгляді історико-педагогічного джерела як носія інформації про минуле, важливо враховувати не тільки в текст, але й контекст (набір характеристик, які уточнюють умови виникнення того чи іншого документу), а також особистість його автора. По-друге, нове ставлення до історичних фактів та історичних джерел зумовило інший погляд на характер і завдання історичного й історико-педагогічного пізнання. Його результатом повинен стати не простий опис того, що міститься в джерелі, а розуміння й інтерпретація минулого, розуміння людини досліджуваної епох хи. |
Description: | Ваховський Л. Ц. Репрезентативність джерельної бази історико- педагогічного дослідження / Л. Ц. Ваховськкий // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С. 264-271. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7630 |
Appears in Collections: | Ваховський Леонід Цезаревич |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.