Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7613
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Починкова, М. М. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T11:34:11Z | |
dc.date.available | 2021-03-23T11:34:11Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | УДК 32.18.12 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7613 | |
dc.description | Починкова М. М. Формування позитивного образу військовослужбовця Збройних Сил України в учнів початкової школи на уроках української мови та читання / М. М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С. 200-203. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито засоби формування позитивного образу військовослужбовця Збройних Сил України в учнів початкової школи на уроках української мови та читання. Шляхами формування позитивного образу військовослужбовця на уроках української мови та читання автори вбачають у використанні текстового матеріалу про українських військових у змісті різних видів вправ, зокрема, словникові диктанти, робота над текстом, переказ тексту, бесіда за змістом тексту тощо. У статті наголошено на тому, що тільки систематична цілеспрямована робота сприятиме формуванню позитивного образу військовслужбовця Збройних Сил України в учнів початкових класів, виробленню патріотичного мислення, прихильності до своєї національної спадщин. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | патріотичне виховання | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.subject | українська мова | uk_UA |
dc.title | Формування позитивного образу військовослужбовця Збройних Сил України в учнів початкової школи на уроках української мови та читання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.