Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7610
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄпіхіна, М. А.
dc.date.accessioned2021-03-23T09:56:30Z
dc.date.available2021-03-23T09:56:30Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.otherУДК 37.035.6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7610
dc.descriptionЄпіхіна М. А. Патріотичне виховання молодщих школярів на традиціях козацької педагогіки / Є. М. Єпіхіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С.194-200.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі сьогодення - вихованню патріотичних почуттів у молодших школярів. В роботі розкривається проблема формування громадянина держави, наголошується на особливості ролі національного виховання у становленні особи як громадянина-патріота; зосереджується увага на козацькій педагогіці як складовій народної педагогіки; окреслюється важливісь і необхідність повернення до витоків виховних ідеалів козацької педагогіки й впровадження ї у виховний процес початкової школи як однієї з найефективніших систем на даному етапі національно-патріотичного виховання молодших школярів. У роботі подано практичні рекомендації щодо проведення виховної роботи патріотичного характеру в початковій школі; описано форми і методи роботи, які можна застосовувати під час святкування Дня Українського козацтва.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectпатріотичне вихованняuk_UA
dc.subjectнаціональне вихованняuk_UA
dc.subjectкозацтвоuk_UA
dc.subjectмолодщі школяріuk_UA
dc.subjectДень Українського козацтваuk_UA
dc.titleПатріотичне виховання молодщих школярів на традиціях козацької педагогікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Єпіхіна Марина Анатоліївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.pdf193.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.