Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7607
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАль-Хамадані, Н. Д.
dc.contributor.authorВдович, О. М.
dc.contributor.authorСидоренко, О. М.
dc.date.accessioned2021-03-23T07:21:57Z
dc.date.available2021-03-23T07:21:57Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.otherУДК 37.017.7:373.24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7607
dc.descriptionАль-Хамадані Н. Д. Патріотичне виховання дітей дошкільного віку як пріоритетний напрямок сучасної національної освіти / Н. Д. Аль-Хамадані, О. М. Вдович, Н. М. Сидоренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С.180-187.uk_UA
dc.description.abstractДана стаття присвячена проблемі патріотичного виховання дітей дошкільного віку шляхом вивчення та нагадування національних цінностей. Окреслено основні теоретичні під оди до проблеми. Розкрито сутність понять «патріотизм»,«патріотичне виховання». Схарактеризовано емоційний компонент виховання патріотичних відчуттів. Визначено основні завдання патріотичного виховання дітей дошкільного віку. Розглянуто основні педагогічні умови патріотчного виховання малюків на етапі дошкільного дитинства. Цікавими для практиків є форми, методи та засоби патріоточного виховання дошкільнят. Представлено систему роботи з патріотичного виховання дітей дошкільного віку: розвиток мовлення, формування знань про Батьківщину на основі власного патріотичного досвіду.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectпатріотичне вихованняuk_UA
dc.subjectпатріотизмuk_UA
dc.subjectдошкільнятаuk_UA
dc.titleПатріотичне виховання дітей дошкільного віку як пріоритетний напрямок сучасної національної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29.pdf185.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.