Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7605
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шинкарьов, С. І. | |
dc.contributor.author | Шинкарьова, О. Д. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T06:31:48Z | |
dc.date.available | 2021-03-23T06:31:48Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | УДК 796.3:378.18.035.6 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7605 | |
dc.description | Шинкарьов С. І. Спортивні ігри як засіб патріотичного виховання студентської молоді / С. І. Шинкарьов, О. Д. Шинкарьова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С.175-179. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті розкрито особливості спортивних ігор, як засобу формування патріотичного виховання студентської молоді. Доведено, що цілеспрямоване масове залучення студентської молоді до спортивних ігор забезпечить виховання у підростаючого покоління особистісно- психологічних якостей, удосконалення фізичного розвитку молоді, зміцнення дружби, організацію змістовного дозвілля молоді. Патріотичне виховання має охоплювати всіх учасників навчально-виховного процесу, сприяти формуванню в студентів та утвердженню в педагогів і батьків національних й загальнолюдських цінностей, особистісних якостей, що притаманні громадянину України. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | патріотичне виховання | uk_UA |
dc.subject | спортивні ігри | uk_UA |
dc.subject | студентська молодь | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | навчальні заклади | uk_UA |
dc.title | Спортивні ігри як засіб патріотичного виховання студентської молоді | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Шинкарьов Сергій Іванович |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.