Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7600
Title: Компетентісний підхід як основа процесу навчання іноземних мов у загальноосвітніх школах України
Authors: Юніна, О. Є.
Keywords: компетентність
компетенція
загальноосвітні навчальні заклади
іноземна мова
Issue Date: 2015
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті розкрито зміст понять «компетентність», «компетенція» і «компетентнісний підхід» у контексті процесу навчання іноземних мов. Розглянуто традиційні цілі навчання іноземних мов у зв’язку із сучасним компетентнісним підходом, а також ведучу роль формування комунікативної компетенції при навчанні іноземних мов, оскільки вона найбільш точно відображає предметну область «Іноземна мова». Мова є найважливішим засобом спілкування, без якого неможливе існування і розвиток суспільства. Зміни, які відбуваються сьогодні в суспільних відносинах та засоби комунікації вимагають підвищення комунікативної компетенції школярів, вдосконалення її філологічної підготовки. Все це підвищує статус предмета «Іноземна мова» як загальноосвітньої навчальної дисципліни. Комунікативна компетентність учня характеризується цілою низкою здібностей, що виявляються у швидкості, глибині та міцності оволодіння засобами і прийомами діяльності, такими як: умінням слутати, сприймати і відтворювати інформацію; вести діалог; брати участь у дискусія ; вести переговори; уміння переконувати і відстоювати свою точку зору, тобто спілкуватися.
Description: Юніна О. Є. Компетентісний підхід як основа процесу навчання іноземних мов у загальноосвітніх школах України / О. Є. Юніна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С. 150-156.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7600
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf189.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.